Informacja dotycząca obsługi osób niesłyszących i słabo słyszących
Przypominamy, że niesłyszący i niedosłyszący interesanci Komendy Miejskiej Policji w Rybniku oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się mają możliwość skorzystać z pomocy biegłego sądowego tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika – osoby przybranej podczas załatwiania swoich spraw w naszym urzędzie.
Niesłyszący i niedosłyszący petenci Komendy Miejskiej Policji w Rybniku oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się mają możliwość skorzystać z pomocy biegłego sądowego tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika – osoby przybranej podczas załatwiania swoich spraw w naszym urzędzie.
INFORMUJEMY:
- Osoby uprawnione – osoby doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się - są zobowiązane zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybrane metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, Z WYŁĄCZENIEM SYTUACJI NAGŁYCH, kontaktując się
z oficerem prasowym KMP w Rybniku, e-mail:
rzecznik@rybnik.ka.policja.gov.pl lub bezpośrednio
z Komendantem Miejskim Policji w Rybniku na adres e-mail:
komendant@rybnik.ka.policja.gov.pl
- Organ administracji publicznej, w przypadku braku możliwości realizacji świadczenia zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień określonych w Ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się.
Więcej na temat obsługi osób ze szczególnym i potrzebami znajdziesz tutaj : https://euslugi.policja.pl/